چگونه خون را پاک میکنید و سیال را بدون دیالیز میگیرید

یک شنبه 8 بهمن 1396
ن : lafee

چگونه خون را پاک میکنید و سیال را بدون دیالیز میگیرید

هنگامی که بیماران در مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه قرار می گیرند، خون آنها ممکن است کثیف و مایع اضافی در بدن ایجاد شود تا باعث ایجاد ادم شود. مردم بیشتر می پرسند: چطور خون خود را پاک می کنید و بدون سیالیز مایع می گیرید؟ درباره TCM چطور؟ آیا مشکلی مشابه وجود دارد؟ در مورد خواندن یا روی دکتر آنلاین به راهنمایی رایگان بروید.

اول، اگر ادم شدید دارید، دیالیز برای کمک به کلیه های مجروح مضر مایع و زباله ضروری است و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. سطح هورمون کراتینین و سطوح بالای خامه می تواند کاهش یابد. خون شما می تواند به این طریق خالص شود. دیالیز در بعضی موارد، مانند هیپرلیپیدمی، اسیدوز و ادم وجود دارد.

با این حال، دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی مانند فشار خون، عفونت، گرفتگی عضلات و غیره ایجاد کند. بنابراین، بیشتر بیماران آن را رد می کنند. حتی بدتر از آن، دیالیز نمیتواند بافت کلیه آسیب دیده بهبود یابد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. این به این معنی است که وضعیت شما اغلب تکرار خواهد شد.

دیالیز تنها درمان موقت بیماران کلیوی است. این اساسی ترین راه حل نیست. پس از سالها تجربه بالینی، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی یک سیستم درمان طب چینی به نام Toxins-Removing Treatment، که شامل مجموعه ای از درمان های طب چینی مانند moxibustion درمانی، حمام دارویی، حمام پا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و غیره هدف از درمان ما این است که بهبود عملکرد کلیه ما، در نتیجه خالص خون از منبع آن و از بین بردن مایع احتباس.

با گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، و فراهم آوردن مواد مغذی، طب سنتی چینی کمک می کند تا تحریک توانایی شفا از بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، مایع اضافی و زباله ها می تواند به طور کامل از بدن شما حذف شود و خون شما می تواند تمیز شود.

اگر شما می خواهید برای دریافت یک درمان موثر تر برای تمیز کردن خون و مایع را خاموش، لطفا ایمیل گزارش های پزشکی و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5999.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه خون را پاک میکنید و سیال را بدون دیالیز میگیرید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.